fredag 8 juli 2016

Yves Rocher

Idag hade jag faktiskt tänkt att kolla in SM lite men så fort jag kom i närheten av Strömmen (där de flesta aktiviteter verkar hålla hus) så började det ösregna! Trots detta stod jag kvar en stund och hoppades på att t ex beachvattenpolon (eller vad det heter) skulle komma igång.


Men sen började det vräka ner igen, så då gav jag upp och gick och handlade lite i stället.

Jag hamnade på Yves Rocher där jag hittade en body scrub som luktade - starkt! - av vanilj för 39kr (halva priset). Dessutom hade de en body lotion som luktade underbart som man fick köpa för 69kr (ord 85kr), om man var medlem - så då blev jag medlem. Och då fick jag även en lite välkomst-goodiebag med lite produkter i!


Och det var faktiskt, tro det eller ej, det enda jag köpte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I stället för picknick

Idag hade Ullis, Anneli och jag bestämt att vi skulle gå till Rhododendron-dalen på lunchen och ta med oss lite sallad att äta där. Men - vä...