onsdag 10 augusti 2016

Decléor-gömma

Som om jag inte hade tillräckligt med hudvård ändå! När jag rensade ur källarförrådet hittade jag en kartong med Decléor-produkter som jag ställt ner. Tydligen tröttnade jag väldigt plötsligt på Decléor (efter att ha använt det i åratal) eftersom nästan alla förpackningarna var halvfulla eller mer. Och det känns ju synd att slänga saker det inte är något fel på.


Jag kommer säkert att helt plötsligt få lust att börja med Decléor helt och hållet igen (för jag älskar ju produkterna) men inte just nu. Så nu har jag bestämt mig för att använda upp de produkter jag hittade så fort som möjligt så jag kan ägna mig helhjärtat åt all annan hudvård som nu trängs i badrumsskåpet.

Och jag måste nog säga, att det finns inget som luktar ljuvare än Decléor-produkter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägenhetsbilder

Ni vet hur man alltid vaknar och är skitsnygg i håret samma dag som man har bokat frisörbesök? Exakt samma var det när jag kom hem från mäkl...