torsdag 11 augusti 2016

Vädringskedja

Ända sen jag flyttade in här har jag retat mig på att det inte finns någonstans att hänga kläder på vädring på balkongen! Jag vill vädra mina kläder mycket, framförallt mitt icke oansenliga bestånd av sidenkläder och det har aldrig känts riktigt bra att hänga dem på balkongräcket. Men nu har jag varit på Clas Olson och inhandlat ett antal meter kedja och hängt upp i skruvarna som av någon anledning sticker ut här och där i ytterväggen och om jag får säga det själv så blev det riktigt bra...

Jag lyckades inte få någon bra översiktsbild eftersom jag då hade varit tvungen att hänga utanför balkongräcket men det syns väl att det är en kedja i alla fall!


Perfekt med en kedja att hänga galgar i så de inte ramlar ner (så lätt).



Jag är riktigt nöjd med min vädringskedja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Valutbildning

Eftersom jag har anmält mig att jobba som röstmottagare i EU-valet, så blev jag kallad till ett utbildningstillfälle. Det var lite svårt att...