torsdag 17 november 2016

Jag kunde inte låta bli!

Det var så längesedan jag köpte några träningskläder överhuvudtaget och förmodligen lika längesedan jag köpte träningskläder som inte var från Casall men när jag hittade de här från Puma på Boozt kunde jag bara inte låta bli!

De kostar 250kr/st i vanliga fall men med rabatt och sen ytterligare rabatt kostade de 150kr/st, vilket jag tycker är helt OK. Framförallt fastnade jag för färgen på leggingsen (leggingsarna?), jag är lite trött på att alltid vara så svart och tänkte pigga upp mig med lite färg. Jag har provat dem och de känns jättesköna. Det enda negativa är att precis som nästan alla träningsklädsmärken (utom Casall) så får de inte tvättas i högre temperatur än 30 grader och jag vill ju helst tvätta träningskläder i 40 grader. Men jag försöka att inte svettas i dem då...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Den goda människan i Sezuan

  Den goda människan Sezuan var sista föreställningen för säsongen på abonnemanget och det var inte med höga förväntningar vi förpassade oss...