onsdag 30 november 2016

Maginfluensa

Jag har åkt på maginfluensa och fy för den lede, så jobbigt det är! Jag låg däckad hela dagen igår efter en natt som det är bäst att inte gå in på några detaljer på. Idag är det liiite bättre, jag har druckit lite te och ätit en pytteliten brödbit och än så länge har det inte kommit tillbaka upp, så jag hoppas det betyder att jag är på väg ut ur Dödsskuggans Dal (så känns det i alla fall!).

Men det är ju så typiskt! Jag hade både en loppislunch och spelkväll som jag har sett fram emot inbokade idag och måste naturligtvis lämna återbud till båda för att i stället ligga på soffan och kvida. Livet är verkligen orättvist!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...