torsdag 1 december 2016

Julkalendrar

Det är värst så många julkalendrar det finns nu! Det verkar som om alla butiker mm med självaktning vill ha sin egen julkalender och eftersom de oftast innehåller riktigt trevliga rabatter, så är det bara att tacka och ta emot. Det finns något jag vill ha i varje kalender men jag får nog försöka organisera upp det lite annars kommer jag aldrig att hinna med. Bara några få av alla de kalendrar jag har blivit uppvaktad av (via mailen) idag:





Jag får nog lägga in datumen i telefonen så den kan påminna mig när det är dags för de olika fynden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Söndagsbrunch med shuffleboard

  Så här en vanlig söndag i april kan det vara trevligt att hitta på något roligt - gärna något som innefattar mat. Och då är ju söndagsbrun...