torsdag 26 januari 2017

Arbetstränar...

Nu har jag (hoppas jag) blivit så mycket bättre sen jag gick in i väggen att jag ska börja testa att gå till jobbet och jobba mina 25% där i stället för att jobba hemifrån. Jag ska dessutom försöka jobba mer koncentrerat - 3 timmar och 20 minuter om dagen i tre dagar i stället för 2 timmar/dag. Tanken är att om det känns bra och jag inte får tillbringa övriga fyra dagar i veckan med att ligga utmattad ska vi smyga över till 50% tid på jobbet. Vi håller tummarna för att det funkar!

Och för att jag ska få lugn och ro (och ingen ska hitta mig!) har jag fått ett nytt rum att sitta i och det bästa är nog att det är så underbart tomt och pappersfritt - nästan som en munkcell!


1 kommentar:

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...