torsdag 26 januari 2017

Ögonfix

Jag fick ett mail med erbjudande om elevbehandlingar hos hudterapeutelev Ida på Skin & Beauty och eftersom jag just hade suckat över att mina bryn och fransar var så bleka och färglösa, så passade jag på att boka in lite bryn- och fransfärgning. Så nu känner jag mig mycket fräschare!

Före:
Efter:




Visst blev det skillnad!

Jag har även bokat in en Indian Head Massage nästa vecka - den ser jag verkligen fram emot, det låter väldigt trevligt - och en ansiktsbehandling veckan därpå. Men frågan är om jag verkligen behöver ansiktsbehandligen, jag fick nämligen mycket beröm för min hy. Ida tyckte att den var fin och hade mycket lyster. Vi kom fram till att det kan bero på att jag har använt Dermalogica Daily Microfoliant - som jag fick som premie när jag började prenumerera på Iform - i någon vecka. I så fall var det nog den bästa premien jag någonsin fått för att påbörja en prenumeration!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...