lördag 7 januari 2017

Frysgrader


När det är frysgrader ska man frosta av frysen - det hörs ju! Nu har jag slarvat lite med att frosta av frysen de senaste åren, kanske för att det inte har varit minus grader någon helg eller ledig dag men igår - på Trettondagen - var det kallt och gott och perfekt frosta-av-frysen-väder.

Faktum är att frysen inte var så igenfrostad som jag hade befarat men det blev blött ändå.


Och maten höll sig fryst på balkongen under tiden.


Det tog ett litet tag så jag passade på att gå en promenad i det fina vädret.


Och passade på att använda mina supervarma Timberland scooterkängor för första gången på ett bra tag.



Varma är de men inte lika söta som den här lille klädsnobbens (jag antar att det är en han - blått halsband...!) små stövlar. Han stod och huttrade utanför Ica, stackarn. Det är inte bara människor som fryser, verkar det som

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Event på Akademikliniken

  Jag har många gånger gått förbi Akademikliniken och funderat på om jag inte borde gå in och se vad de kan göra för mig. Det finns ju en up...