måndag 27 mars 2017

Bunkrar Clarifying Lotion



Mitt absolut bästa ansiktsvatten/toner är Cliniques Clarifying Lotion 2 och förutom när jag hittar den till superbra pris på någon nätbutik eller flygplatstaxfree brukar jag oftast köpa den från Åhléns. Och jag hade precis kommit hem därifrån med mitt senaste inköp när jag fick både mail och snigelpost från dem (Åhléns, alltså) med ett rabatterbjudande på 25% på valfri hudvårdsprodukt. För tydligen måste man säga till när man står i kassan att man har ett erbjudande och vill nyttja det! Det är ingen som säger "Du har ett rabatterbjudande här på exakt det du håller på att köpa, vill du utnyttja rabatten?" som man gör på andra ställen, typ Ica och Indiska för att bara nämna några.

Första kände jag mig lite sur över det men eftersom det är något som håller länge så bestämde jag mig helt enkelt för att köpa en till och ta en 400 ml dessutom, så jag klarar mig ett tag. Och den här gången såg jag verkligen till att få min rabatt: jag sade tydligt och klart till i kassan att "Jag vill använda erbjudandet 25% på valfri hudvårdsprodukt på den här!" för det är ju så man måste göra, tydligen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...