onsdag 12 april 2017

Cykelkorg

När jag cyklade omkull i höstas slog jag inte bara i knäet och tänderna, även min cykelkorg blev skadad.


Det har ändå gått att använda men häromdagen när jag skulle köra hem tre en och en halvliters flaskor med mineralvatten så svajade den betänkligt och jag bestämde mig för att köpa en ny. Det första stället man kollar på är ju alltid Clas Olson och där fanns det mycket riktigt en trevlig cykelkorg för pakethållare för 99kr!

Tjusig, va! Och med ett rejält handtag också - det kan behövas när man bär tunga grejer från affären (som mineralvatten!). Jag har inte provat den på cykeln än men vi håller tummarna för att den funkar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tji fick vi

Nu när jag inte betyder garanterad undergång för Dolphins så fort jag visar mig på en basketmatch längre, har ödet tydligen hittat ett nytt ...