tisdag 11 april 2017

Rensar vidare

Igår var jag akut hos tandläkaren som slipade bort det värsta rakbladsvassa från min trasiga tand. Det tog c:a 10 minuter och kostade 1125kr! Dessutom fick jag höra att det skulle kosta omkring 6500kr att laga den helt. Det är mer än jag fick i återbäring så jag lär nog inte kunna unna mig allt jag hade tänkt...

Men för att jämka armodet lite gick jag idag och lämnade in ytterligare nio plagg och ett par stövlar till Silly Market och hoppas på att kunna få ihop till tandläkarräkningen på det sättet.

Några av plaggen jag lämnade in...
Och på vägen dit passade jag på att insupa skönheten hos stans mest fotograferade träd:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Frusen födelsedag

Jag har så mycket att göra just nu att jag inte ens hinner rapportera om det! Men igår lyckades jag ta en paus för att fira Maries födelseda...