lördag 1 april 2017

Lördagspromenad

Jag glömmer nästan alltid att sätta igång Runkeeper-appen när jag ger mig ut på promenad - och när jag kommer ihåg det glömmer jag alltid att pausa den när jag t ex går in i en affär, så den helt plötsligt börjar prata med en hög, hård amerikansk kvinnoröst när jag står med näsan i mjölkkylen. (Folk tittar konstig på en då!) Men idag lyckades jag både komma ihåg att starta den när jag började gå och pausa den när jag gick in på Ica men då glömde jag å andra sidan att starta den igen när jag kom ut från Ica och promenerade hem. Typiskt! Men två av tre får väl ses som framsteg, antar jag...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägenhetsbilder

Ni vet hur man alltid vaknar och är skitsnygg i håret samma dag som man har bokat frisörbesök? Exakt samma var det när jag kom hem från mäkl...