måndag 17 april 2017

Sjuklig


När man är utbränd är det inte alltid lätt att avgöra vilka symptom som beror på utbrändheten och vilka som beror på annat, t ex en infektion i kroppen. Så när jag igår började känna mig hängig och matt, med huvudvärk och lite trötthet i kroppen, så trodde jag att det kanske berodde på att jag har haft ont i munnen efter min tand gick sönder förra helgen. Man tål ju inte så mycket nuförtiden...

Men idag började jag nysa, näsan är ömsom täppt och ömsom rinner och jag känner mig lite tjock i halsen, så det lutar åt att det nog faktiskt är en förkylning på gång. Så nu är det lugn och ro i soffan som gäller, med en filt över knäna, glass och en kopp te. Hoppas det går över snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...