onsdag 6 september 2017

Bortglömt fynd

Nu så här på hösten när man letar i garderoben efter lite varmare kläder och skor (i alla fall lilla, frusna jag) händer det att man snavar över ett bortglömt fynd från sommaren. Som i morse när jag letade efter ett par skor som inte var sandaletter eller tunna sommarskor och hittade ett par Dr Martens som inte såg jättebekanta ut.






Efter en stunds funderande kom jag på att jag fyndade dem i somras (Men varifrån? Kanske Zoovillage...) och lade dem på skohyllan i garderoben eftersom jag tyckte det var för varmt att ha dem då.

Men jag vet vad de kostade 479kr i stället för 1595kr, så det var ett riktigt fynd, var det nu var ifrån...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Två churros skulle gå över gatan

Idag var det sista soppteatern för säsongen. Den hette Två churros skulle gå över gatan och var bra mycket roligare än det låter. Det börjad...