torsdag 9 november 2017

Att köpa eller inte köpa

Nu när jag har varit hemma några dagar, så har jag haft gott om tid att "roa" mig med att titta på höstens Go'kvälls Gör om mig på Play. Jag är egentligen inte intresserad av att se förvandlingen från ful ankunge till svan, utan vill bara se vad det är för kläder de föreslår. (Jag är alltså totalt ointresserad av manliga Gör om mig-objekt - deras kläder passar inte mig!) Och nu har jag dessutom upptäckt att man kan hitta vad det är för kläder på https://www.svt.se/gokvall/alla-hostens-forvandlingar/ - så att man kan fundera på att köpa dem, alltså.
Så nu funderar jag på en (inne-?)jacka från Esprit, som jag blev lite förtjust i. Jag gillar att den har en dragkedja, att den har fickor och och att den är blommig, även om jag nog hade föredragit en annan färg än brun.
Den kostar 1295kr (ordinarie pris), vilket jag tycker är överkomligt men det som gör att jag tvekar är att den kanske är för lång för en kortis som jag. Men jag kanske ska göra som jag brukar - beställa hem den, prova den och sen skicka tillbaka den om den inte passar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Movement

Jag börjar nästan bli lite orolig. För andra gången i rad valde jag en pastellfärg till naglarna. Förra gången Luxio Marina och idag föll j...