onsdag 8 november 2017

Däckad igen!

Det verkar som om jag är extra infektionskänslig just nu! Det var ju inte alls länge sen jag hade en äcklig halsböld och nu är det tydligen dags igen - den här gången för någon slags maginfluensa. Och den kom som en blixt från klar himmel när jag stod och borstade tänderna igår morse. Hela dagen igår tillbringades på badrumsgolvet men nu börjar det kännas lite bättre. Håll tummarna! Tydligen är det något som går - enligt min chef är det flera på jobbet som har varit hemma med magsjuka - men det är ju en klen tröst när man känner sig ämlig. Tyvärr så missade jag en intressant workshop om grafisk design på jobbet igår på grund av det, hoppas den kommer igen längre fram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Event på Akademikliniken

  Jag har många gånger gått förbi Akademikliniken och funderat på om jag inte borde gå in och se vad de kan göra för mig. Det finns ju en up...