torsdag 2 november 2017

Tji Erdem för HM

Det är antagligen inte meningen att jag ska kunna få tag i någonting i någon av HMs samarbeten. Förra året har jag i och för sig för mig att det inte fanns något jag ville ha men tidigare om åren har jag antingen a) suttit inlåst i möte, b) haft datorkrångel, c) haft strul med konto eller d) alla de föregående när jag ska handla. I år var det b) och c) - först, när jag hade klickat i mina val och gick till kassan började min dator helt plötsligt uppdatera Java och stängde ner alla web browsers och sen, när det väl var över, så kom jag inte ihåg mitt lösenord till HM och var tvungen att registrera om mig. Och när väl det var gjort så var redan sidensjalen jag var ute efter slutsåld!

Snygg, eller hur! Men slutsåld...

Väskan, som jag också spanat in, fanns visserligen kvar men efter en stunds funderande bestämde jag mig för att skippa den också. Snygg är den och jag kommer säkert att ligga vaken många nätter och ångra mig men jag tappade lite lusten till den efter allt strul.


Jag har ju vanan inne i att ligga vaken i ruelse över saker jag inte köpte, framförallt handväskor! Och än så länge kan nog ingenting slå Valentino-väskan som var nedsatt med 60% till 10 000kr som jag inte köpte i New York förra året...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...