fredag 1 december 2017

Koftkvinnan slår till igen

Jag kan inte hålla mig ifrån koftor, tydligen! Under Black Friday-veckan fick jag erbjudande från Ellos att köpa en Dagmar Fortuna-kofta i en ull med 30% rabatt och det kunde jag inte motstå, förstås. Nu har den kommit och den visade sig faktiskt vara precis så skönt grön som jag ville ha den så den behåller jag nog.


Den kostar 2495kr i ordinarie pris och med 30% rabatt blev det 1746,50kr. Inget superfynd, kanske, men jag är ju lite svag för Fortuna-koftor (jag har ju fem st i andra färger redan. Eller är det sex?) och jag gillade ju färgen, som sagt. Det får väl bli ytterligare en julklapp till mig själv från mig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Söndagsbrunch med shuffleboard

  Så här en vanlig söndag i april kan det vara trevligt att hitta på något roligt - gärna något som innefattar mat. Och då är ju söndagsbrun...