söndag 7 januari 2018

Mörkt

Det är värst vad tiden går fort när man är ledig! För vad som känns som två-tre dagar sen tänkte jag "Åh, så skönt att vara ledig i hela två veckor!" och helt plötsligt är det dags att börja jobba igen imorgon! Hur i hela friden gick det till?

I alla fall, så inser jag att jag har missat den eminenta ljusfestivalen, som har hållit på hela december och som jag hade tänkt gå på. Den enda installationen jag sett (förutom alla bilderna på Facebook och Instagram som folk som har kommit iväg har lagt upp, förstås!) är den här...

...som jag å andra sidan har sett två gånger.

Nåja, jag får väl vara nöjd med det och se framåt mot andra kulturaktiviteter (och att gå till jobbet i morgon...) i stället!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...