måndag 8 januari 2018

Kjoltider

I morse kom jag på att jag borde passa på och se till att ha kjol på mig nu när det är för kallt/halt att cykla, så jag letade raskt fram min Black Friday-fynd-kjol och ålade i den. Men att ha kjol är inte helt problemfritt, har jag märkt.



Eftersom jag inte ville gå omkring i varma, pälsfodrade kängor hela dagen bytte jag till ett par stövlar jag hittade i garderoben på jobbet. Det såg riktigt bra ut men det var ju en liten klack på stövlarna (ett gammalt rea-fynd från 2011, tror jag!) och jag har ju inte gått i klack på åratal, så det blev minst sagt lite stappligt. Ryggen verkar inte heller överlycklig över att jag helt plötsligt har börjat gå i klack igen, så vi får väl se om jag vaknar med kramp i ryggen imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Frusen födelsedag

Jag har så mycket att göra just nu att jag inte ens hinner rapportera om det! Men igår lyckades jag ta en paus för att fira Maries födelseda...