onsdag 31 januari 2018

Pyjamasbyxor


Det har varit sånt busväder att jag bara känt för att krypa upp i soffan och mysa och då väcktes genast lusten efter ett par mysiga pyjamasbyxor att hasa omkring i hemma. (T-shirts har jag så jag klarar mig!) Och jag hittade ett par som kändes mjuka och sköna och dessutom inte var så dyra (439kr ordinarie pris, om jag inte missminner mig). Men det bästa var nog att när jag kom hem med dem, så visade det sig att de passade ihop med mina fina, rosa fårskinnstofflor också - vilken tur!

Man ser det inte så väl men det är faktiskt lite rosa i byxorna också!
Så nu är det bara att krypa upp i soffan med en kopp te och njuta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...