måndag 22 januari 2018

Shoppingspurt

Här lär det nog bli en hel del shopping framöver. Det blir lätt så när man inte har så mycket annat att göra. Vecka 2 av mitt nya, lugna liv och jag har lite kluvna känslor om det. I och för sig är det ganska skönt att inte vara så uppbokad hela tiden men å andra sidan är det tråkigt och jag oroar mig lite för att jag ska fastna i någon slags letargi som jag aldrig tar mig ur.

Men men, jag överlevde förra veckan i alla fall och hädanefter tror jag att jag har åtminstone en aktivitet per vecka inbokad, jag får försöka klara mig på det. Jag har nog i alla fall inte råd att ha det så här lugnt alltför länge. Det finns alldeles för gott om tid att gå i butiker och surfa omkring bland online-reorna.

Jag har t ex premiärshoppat på Wakaku. Där hittade jag en underbar benvit sidenblus från Diane von Fürstenberg (I min storlek, märk väl!) för futtiga 869kr (ord pris 2899kr).



Jag har ju sedan tidigare två fina sidenblusar från DvF och är jättenöjd med dem, så jag är övertygad om att jag kommer att trivas även med den här.

Och, som sagt, mer shopping kommer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...