tisdag 13 mars 2018

Snart är det påsk...

Det är visserligen några veckor kvar men jag var så sen med julpyntet senast så jag tänkte kompensera genom att börja påskpynta långt i förväg.

Mitt nyförvärvade påskägg från Indiska i år är gult.


Jag har ju sen tidigare ett grönt och ett rosa, så nu har jag snart en rejäl samling. Den kostade 79kr (om jag inte minns helt fel) och det tycker jag är överkomligt. Om man vill kan man ju stoppa godis i det men det kanske smutsar ner innertyget, så det får nog bara stå och vara vackert.


Nu ska jag nog gå ner i källaren och hämta upp resten av påskpyntet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...