måndag 12 mars 2018

Leggings och väska

Jag kan ju tydligen inte motstå ett par Desigual-leggings och definitivt inte när de är på rea, så återigen har jag lockats av Boozts extra rabatt.


De kostade 359kr från början, var nedsatta till 233kr och med 20% extra rabatt slutade det på 186kr - bra, va? När de kom visade det sig att de även hade coola revärer längs benen. Jag vet precis vilka andra plagg jag ska matcha dem med!


Och medan jag ändå var i beställartagen så har jag länge varit sugen på en gul väska (fråga mig inte varför - har ingen aning) och passade på att klicka hem den här söta skinnväskan från Octopus. Den kostade ordinarie 1125kr, nedsatt till 787kr och så var det 20% extra rabatt och då blev det 630kr.

Och den var i precis rätt storlek för både Doris och mig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Den goda människan i Sezuan

  Den goda människan Sezuan var sista föreställningen för säsongen på abonnemanget och det var inte med höga förväntningar vi förpassade oss...