onsdag 28 mars 2018

Typiskt!

Min hårolja som jag använder för att trassla ut mina knastertorra lockar håller på att ta slut så jag gick iväg till Lyko för att köpa mer. Och som vanligt när man hittar något man trivs med så visade det sig naturligtvis att den inte bara har utgått ur Lykos sortiment, den tillverkas inte ens längre. Är det inte typiskt! Men jag rotade i deras halva-priset-låda och hittade - med hjälp av den trevliga expediten - två andra sorter som jag ska prova istället. En från Schwarzkopf och en från L'Oreal (den var ingen olja utan ett serum, tydligen).


De kostade 174kr tillsammans men jag har ingen aning om vilken som kostade vad. Och duger ingen av dem så får jag väl rota lite i halva-priset-lådan igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tji fick vi

Nu när jag inte betyder garanterad undergång för Dolphins så fort jag visar mig på en basketmatch längre, har ödet tydligen hittat ett nytt ...