onsdag 9 maj 2018

Packdag


Håller på och packar för fullt på jobbet. Vi flyttar nämligen till ett nytt rum på måndag och eftersom vi är lediga på fredag så är det här den sista chansen att få ner allt i kartongerna. Det var ju inte länge sen jag flyttade sist - förra sommaren - så som tur är passade jag på att rensa en hel del då, annars hade jag behövt betydligt fler än tre kartonger. (Trots det lyckades jag fylla nästan en hel soptunna med brännbart alldeles själv!) Faktum är att vi flyttar väldigt ofta här på jobbet. Sen jag började här 2010 har jag räknat ut att jag har flyttat rum i snitt en gång om året, med undantag för förra året då jag flyttade tre gånger samma år! Nu får vi se hur lång tid det tar innan vi ska flytta igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fjärde matmilen

Det verkar som om Matmilen har blivit en månatligen återkommande aktivitet för igår var det dags igen. Men jag tror nog att jag ska låta lit...