torsdag 12 juli 2018

Inte direkt jack-väder men...

Nu är det så där varmt igen! Och värre ska det visst bli - bortåt 30 grader i helgen.

Det är antagligen för att det har varit (och är) så varmt som jag har glömt bort att jag ju faktiskt har köpt en prickig jacka.


Eller, köpt och köpt förresten... Den kommer från Silly Market - jag hittade den när jag var där och lämnade in en påse med andra kläder - och jag minns inte vad den kostade och jag betalade egentligen ingenting eftersom jag hade pengar innestående sen tidigare inlämningar. Så även om den inte ur rent ekonomisk synpunkt var gratis, så känns det ändå så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tji fick vi

Nu när jag inte betyder garanterad undergång för Dolphins så fort jag visar mig på en basketmatch längre, har ödet tydligen hittat ett nytt ...