tisdag 21 augusti 2018

Balkongen

Jag tillbringar en hel del tid med att pyssla om (läs: dalta med) mina växter på balkongen och tycker de ser riktigt trevliga ut. Plötsligt insåg jag att jag tittar ju bara på dem från nära håll och har nog aldrig tänkt på hur balkongen ser ut nerifrån gatan. Men det var ju lätt avklarat - hissen ner lite snabbt och ut och fota.



Jag tycker det ser riktigt mysigt och ombonat ut, eller hur? Trots att många av blommorna är på väg att blomma över så ser man ändå lite färgklickar här och där. I år är jag verkligen nöjd med min balkong - både uppifrån/inifrån och nerifrån! 😊

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...