söndag 19 augusti 2018

Väsktokig

Alltså, jag har ganska gott om väskor (hur nu det har gått till???) men de flesta är ganska stora, upptäckte jag när jag behövde en liten axelremsväska häromsistens. Men det var ju snabbt åtgärdat! Feminashop hade gott om mindre skinnväskor att välja på och eftersom att välja inte är min bästa gren så blev det tre stycken.


Den bruna är faktiskt en bra bit mörkare än på bilden men det är OK, jag kan leva med det. De kostade 399kr, 449kr och 449kr - man fick ju lite rabatt för att man är en trogen Femina-prenumerant! (Och det är ju inte klokt så bra det magasinet är!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Påskfika

När jag var barn var Långfredagen verkligen den längsta dagen på hela året - c:a  72 timmar lång. Eller, så kändes det i alla fall. Allting ...