lördag 25 augusti 2018

Det var på tiden!


Äntligen har Casall haft utförsäljning igen (eller Sample Sale som di kallart) - som jag har längtat efter sen senaste gången för flera år sedan! Nu behöver ju jag knappast några nya träningskläder med tanke på att jag a) har zumbat en (1) gång på hela sommaren (i onsdags) och b) inte satt min fot på gymmet sen i början på mars men det är principen!

Förr om åren har utförsäljningarna/Sample Salesen alltid varit inne i stan men den här gången var det i deras fabrik ute i ett industriområde. (Jag räknar cykelturen ut dit som träning, jag var fullständigt slut när jag kom dit - för att inte tala om hemvägen!)

Det var massor med folk och inte lika superbilligt som det har varit tidigare, så jag nöjde mig med ett par tights för 350kr, tre toppar för 150kr/st och en behå för 200kr. Tillsammans blev det en tusenlapp och det får nog räcka för den här gången. Eventuellt kanske jag tar en träningstur ut dit på söndag också om vädret tillåter - det kan hända att de packat upp mer (och sänkt priserna?) då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...