tisdag 25 september 2018

Bestämt mig


Nu äntligen har jag bestämt mig för att behålla den rutiga kostymen från Ellos. Jag har velat färdigt och kommit fram till att jag får se till att använda den mycket på jobbet under hösten.

Och medan jag ändå är igång så har jag även klickat hem några blusar från Ellos också.

Den här gulmönstrade tunikan från Part Two som har kostat 600kr men med någon rabattkod blev det bara 360kr. Den blir bra till mina svarta leggings, tror jag.


Jag kunde inte heller motstå den här röda sidenblusen Ella från Ellos egna kollektion. Den kostar 799kr men med 25% rabatt på Ellos egna kollektioner blev det bara 599kr. Den känns riktigt bra, Ellos är bra på blusar och framförallt sidenblusar. Den (och den andra) ska bara strykas till lite...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...