lördag 22 september 2018

Gate upp och gate ner


Jag såg verkligen fram emot föreställningen Gate upp och gate ner men jag kanske ändå inte hade förväntat mig mer än en trevlig stund. Det visade sig vara mycket mer än bara en trevlig stund; vikingar, nunnor, girl power, fotboll (eller inte) och en massa annat - jag hade verkligen roligt!



Och inte nog med det... kvällen avslutades sen på Matteo Xavier med god mat och dryck. På en argentinsk köttrestaurang ska man väl äta rött kött, antar jag, men jag var lite feg och beställde in en Caesarsallad istället - vilket jag var tacksam för när jag såg storlekarna på de andras köttbitar (enorma!).


Det var nog den trevligaste lördagen jag har haft på mycket länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...