tisdag 18 september 2018

I valet och kvalet

Vem man skulle rösta på i riksdagsvalet var rena barnleken jämfört med det var jag står inför nu! Jag är lite sugen på en kostym/byxdress och är ännu mera sugen på en rutig kostym. Så när jag hittade de här byxorna och kavajen på Ellos till en riktigt överkomlig penning blev jag lite upphetsad och beställde dem direkt.



De kostar 399kr resp 599kr till ordinarie pris men Ellos har ju alltid någon rabattkod man kan använda så det blev 299kr resp 359kr med rabatt.


Och nu till min beslutsångest: ska jag behålla dem eller inte? Hur mycket kommer jag att använda dem?

Det är absolut inget fel på dem, de ser ut som på bilden på hemsidan, ganska välsydda och sitter hyfsat (kanske lite för mycket polyester inblandat men det brukar vara så till de priserna). Men, som sagt, jag har ju bestämt mig för att bara shoppa kläder som jag vet jag kommer att använda mycket (till skillnad mot tidigare), så hur ska jag göra?

Jag får nog sova på saken...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kalla slingor

Så här års är alltid håret så trist och livlöst och det vill till lite professionell hjälp. Dags för slingor, alltså. Så här såg det ut när ...