måndag 17 september 2018

Möblering

Nu i somras när det var så varmt var jag tvungen att möblera om lite på övervåningen. Eller, rättare sagt, jag var tvungen att ta bort en av hyllsektionerna som skärmar av till min sovplats/klädkammare. Anledningen var att det blev alldeles för varmt och instängt däruppe så att det inte gick att sova. Det gick knappt att sova efter att jag tog bort hyllan, heller, men luften rörde sig åtminstone lite (pyttelite!). I alla fall, så såg det ut så här - inifrån:


...och från trappan.


Men nu börjar det ju bli så svalt och skönt igen att jag har kunnat ställa tillbaka hyllan. Och då blev det såhär - inifrån:


...och ifrån trappan.


Det kanske inte ser ut som världens ommöblering så här på bild men för mig känns det som en enorm skillnad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tji fick vi

Nu när jag inte betyder garanterad undergång för Dolphins så fort jag visar mig på en basketmatch längre, har ödet tydligen hittat ett nytt ...