torsdag 25 oktober 2018

Turvecka?


Det här verkar vara min turvecka! Igår fick Annika, Lena och jag besked att vi hade fått varsin plats till Akademiklinikens Masterclass på Sweden FAB Day på lördag och idag fick jag ett mail att jag hade vunnit en plats till VIP-visning i Östgötateaterns sminkloge på tisdag. Ja OK, det är inga miljonvinster men för mig som aldrig vinner något och som alltid hamnar sist när det gäller att anmäla sig till saker, så är det något oerhört. Och utifall det håller i sig så har jag redan köpt två skraplotter som jag hoppas innehåller miljonvinsterna. Håll tummarna medan jag skrapar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...