fredag 26 oktober 2018

Omvårdnad

Då har det fixats lite inför Sweden FAB Day imorgon. (Jag vet att vi svor på att aldrig gå dit igen men efter att de hade lovat dyrt och heligt att bättra sig har de fått en chans till. Men bara en...)

I alla fall, dags för nya naglar - och eftersom jag har en fin leo-väska nu så tyckte jag det vore trevligt om naglarna matchade den. Sagt och gjort:

Det är Ice Gold på alla naglarna och Paint Black som använts till fläckarna.
Och så har jag fixat till håret också, både slingat och klippt och stylat. Och det behövdes verkligen fixas till!

Före:
Inte så illa som det kunde ha varit, faktiskt!
Efter:

Jag är speciellt nöjd med färgen/slingorna! Det blev verkligen precis som jag ville ha det. Hoppas det klarar natten så det ser skapligt ut imorgon också!

Och hoppas vi verkligen kommer iväg - det ska ju bli väder imorgon och det vet vi ju hur bra SJ brukar klara sånt! Jag ska hålla tummarna hela natten...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Movement

Jag börjar nästan bli lite orolig. För andra gången i rad valde jag en pastellfärg till naglarna. Förra gången Luxio Marina och idag föll j...