måndag 7 januari 2019

Måndag med tandläkarbesök



Att gå till tandläkaren så här direkt på måndagsmorgonen är ingen höjdare - men som tur var så löd utslaget "Inga problem, fina tänder"! Tyvärr åtföljdes dessa ljuva ord av "Det blir 780kr, tack!", vilket inte var riktigt lika skönt att höra. Förhoppningsvis så är det det sista vi hör från mina tänder de närmsta 18 månaderna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Årets lunch i Lindö

  Anneli, Ullis och jag har ju vår traditionella sommarlunch i Lindö varje sommar och dag var det dags för årets aktivitet. De har After Wor...