måndag 11 mars 2019

Utgången


Vi som har torrt hår det ju extra besvärligt så här års, även om det inte är 20 minusgrader ute. Mitt hår går knappt att reda ut efter tvätt och det är ju tur att jag har så gott om det, annars hade jag nog varit flintis för länge sedan.

Men så hittade jag den underbara Wella Professionals Enrich Detangling Spray som gör håret lätt att kamma ut och dessutom får det att kännas mjukt och mindre elektriskt. Och när man hittar något riktigt bra så gäller det att tillskansa sig så mycket man kan av det, så jag gick genast ut och googlade och hittade den på baresso.se. Jag beställde två st med en gång och fick orderbekräftelse och allt och sen var det bara att sätta sig ner och vänta på leveransen.

Men icke...



"Utgången ur sortimentet"! Story of my life! Alltid, alltid när jag hittar något som är perfekt för mig så utgår det raskt ur sortimentet. Så jakten på den perfekta utredningssprayen går vidare - igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...