lördag 29 juni 2019

Små men stora fynd

Jag letar fortfarande efter den perfekta kjolen men nu har jag i alla fall hittat en som jag kan ha medan jag letar. Och har nog hittat ett nytt favoritmärke på kuppen också.

På Åhléns Outlet fanns den här fina viscose-kjolen från NA-KD. Den kostade 190kr (ord 399kr).


Jag hittade även några t-shirts från NA-KD, bl a denna svarta.


Den har en lite blomma broderad på ryggen.


En vit med en liten blå blomma broderad på ena ärmen och en rosa med en röd blomma på ärmen slank också med. Samtliga t-shirts kostade 60kr/st (ord 129kr).


Men det absolut bästa var nog att allting var jättestort! Jag fick gå ner en storlek i kjolen och två storlekar i t-shirtsen för att inte drunkna i kläderna. Sånt gillar jag!

2 kommentarer:

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...