tisdag 25 juni 2019

Sommarens sirener


Sommarens första al fresco teaterföreställning och som sig bör så regnade det naturligtvis! Men Maria och jag är ju rutinerade i genren så vi hade både regnställ och varma kläder med oss.


Det ösregnade knappast och faktum är att det regnade bara lite i början och slutet. (Och jag hann cykla hem igen innan det började regna på allvar) Större delen av föreställningen relativt torr. Och väldigt bra!


Jag är ju otroligt förtjust i amatörteater (som jag kanske nämnt någon gång) och det här är amatörteater när den är som bäst!


Mer amatörteater (utomhus) åt folket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...