fredag 20 september 2019

Mamma Mia! - Here we Go Again


Fredagkvällar är aldrig min bästa tid nuförtiden men idag var jag tvungen att hålla mig vaken för att gå på Mamma Mia! Here we Go Again Singalong.


Jag hade inte sett filmen överhuvudtaget förut så det blev en dubbel upplevelse. Storyn var lika tunn som den första filmen och det var lite för många mindre kända ballader - men jag fick i alla fall se Cher till slut!


Precis som förra gången fick vi ballonger att kasta under finallåten och jag avundas inte den stackare som ska städa upp efter oss!


Nästa gång det är singalong är det Hair. Tyvärr krockar det med ett av våra teaterdatum - vi får fundera på hur gärna vi vill gå...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kalla slingor

Så här års är alltid håret så trist och livlöst och det vill till lite professionell hjälp. Dags för slingor, alltså. Så här såg det ut när ...