onsdag 23 oktober 2019

Uppackat

Jag trodde inte jag skulle få så farlig jetlag men min stackars interna klocka är helt i olag. Jag kroknar totalt vid 20-tiden på kvällen men vaknar sen vid ett-tiden på natten och är jättepigg och kan inte somna om på flera timmar. Natten till idag har jag sovit någon timme, sen legat klarvaken i någon timme, sovit någon timme, legat klarvaken osv - hela natten. Hoppas verkligen att jetlagen ger med sig snart!

Under (någorlunda) vakna timmar har jag fortsatt att packa upp min lilla väska. Och där hittade jag choklad jag fullständigt hade glömt bort (!). Jag har för mig att jag köpte dem under bussresan mellan Cusco och Puno. I vilket fall ska det bli gott att festa på i vinter!


Jag hittade även en påse med mina två alpacka-mössor jag inhandlat. Chullon till vänster kommer från kulturcentret i Moray och den andra (till höger) är inköpt i La Paz.


Och det var nog allt jag köpte under resan, förutom mat.Det kan förvåna vissa att jag inte köpte mer saker men så är det faktiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Frusen födelsedag

Jag har så mycket att göra just nu att jag inte ens hinner rapportera om det! Men igår lyckades jag ta en paus för att fira Maries födelseda...