tisdag 16 juni 2020

Coronaklippt

Efter att min sling- och klipptid i maj på Frisörskolan blev inställd på grund av coronan, så har jag inte riktigt kommit mig för att hitta någon annanstans att gå och fixa håret. Jag är ju notoriskt dålig på att boka tid - jag skulle hellre föredra att få en kallelse! Men så råkade jag cykla förbi en salong två kvarter hemifrån igår och fick för mig att gå in och fråga om hon hade en klipptid. Och det visade sig att hon hade en tid idag 16:30!

Vi hade inte tid att göra några slingor (som synes) men jag blev i alla fall av med vad som kändes som två kilo hår.


Så får vi hoppas att jag kan få en tid till Frisörskolan i höst i stället!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kalla slingor

Så här års är alltid håret så trist och livlöst och det vill till lite professionell hjälp. Dags för slingor, alltså. Så här såg det ut när ...