söndag 8 november 2020

Novemberläsning

 

Nu blir det spännande läsning! Jag har fått hem She Said - boken om hur två New York Times-journalister bidrog till att få Harvey Weinstein på fall. Jag hade en annan bok på nattduksbordet när den kom men jag har snabbat mig på att läsa ut den i helgen så jag kan börja med She Said.

Och känner jag för något lite mer "matnyttigt" (😂), så kan jag ju alltid bläddra i någon av min två nya receptböcker.

 

Det är några av mina minderåriga grannar som emellanåt går runt i huset med en katalog från WWF man kan beställa från. Jag har ett väldigt vagt minne av när de var förbi senast men tydligen beställde jag då ovanstående böcker. Antagligen var jag inne i en av mina "Jag ska börja äta nyttigare"-perioder. Den gick ju naturligtvis genast över men jag kan ju alltid titta på bilderna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...