tisdag 22 december 2020

Årets sista fynd?

Nu tror jag de sista reafynden för året har droppat in. Visserligen har jag gjort upp en önskelista på saker till ordinarie priser jag hoppas kommer att dyka upp som mellandagsfynd men de lär nog inte levereras före nyår, eftersom jag tänkte hålla mig från trängsel och bara handla på nätet i år.

Så, de sista skälvande reafynden för 2020...

Jag verkar ha snöat in på Masai på senaste tiden, t ex den här blusen i viskos för 225kr, nedsatt från 749kr:


Eller vad sägs om ett par blå leggings för 199kr (379kr):

Eller en underbart gul kappa för 446kr (1699kr)

Visst är den somrig!?

Bara för att inte hela min garderob ska bestå av Masai-kläder så har jag faktiskt även köpt en (väldigt) kort bomullsblus från Only. Den kostade 105kr, nedsatt från 399kr.

Och sist men inte minst - ett par brunrutiga byxor från Selected Femme, som kostade 180kr (999kr).


Nu är det nya tag (och nya reafynd) som gäller inför 2021!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Frusen födelsedag

Jag har så mycket att göra just nu att jag inte ens hinner rapportera om det! Men igår lyckades jag ta en paus för att fira Maries födelseda...