söndag 27 december 2020

Mellandagar

Det gick ju att fira jul i corona-tider också! P g a restriktionerna och smittspridningen så stannade jag hemma på julafton men som tur är tillhör ju jag de 2 % av befolkningen som trivs i mitt eget sällskap. Och det hindrade mig ju inte heller från att vräka i mig en massa julmat...

Och naturligtvis blev det julklappsutdelning efter Kalle, precis som vanligt!

Från mig till mig: ett presentkort på ansiktsbehandling, som jag tänker utnyttja så fort jag har blivit vaccinerad!


Efter tre dagars julmatsätande (jag tjuvstartade dagen innan) mådde jag nästan lite illa igår, så när jag tog en promenad med Jeanette passade vi på att köpa lite efter-jul-mat på Sukiyaki.

 

Och precis dagen innan julafton dök det även upp några böcker jag hade beställt från Amazon, så nu har jag lite att läsa under resten av ledigheten också.

Tyvärr har nu även mina bihålebesvär dykt upp igen så jag kunde inte gå på tipspromenaden jag hade sett fram emot idag men förhoppningsvis blir det fler gånger.

Och snart kanske det dyker upp lite mellandagsreafynd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...