onsdag 30 december 2020

Försenad julklapp


I dessa coronatider är det bra att ha en termos när man ska umgås med folk utomhus och jag upptäckte att jag inte har någon. Men det var snabbt avhjälpt - Åhléns hade en fin termoskanna till halva priset i sin julkalender i år och det passade ju bra! Den kostade 399kr i stället för 799kr.

Den skulle egentligen kommit före jul och blivit en julklapp, hade jag tänkt, men det verkar vara rejält tryck på e-handeln i år, så den blev lite försenad. Men nu är den här i alla fall!

Vi får väl se hur försenade resten av mina beställningar blir. Jag har beställt både från Boozt och Booztlet och i normala fall hade paketen varit här för länge sen men än har jag inte sett skymten av dem. Det är ju tur att det inte är nyårsstassen jag går och väntar på...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...