fredag 11 december 2020

Hemleverans

 
Det märks att det inte händer så mycket i ens liv när dagens höjdpunkt är att man får hemleverans av varor från Ica!

Jag har ju snälla kompisar som har hjälpt mig handla när jag har suttit i (frivillig) karantän men man kan ju inte begära att de ska baxa hem hur tunga saker som helst. Så därför passade jag på att beställa bl a 11 (elva) 1 1/2-liters flaskor mineralvatten och tvätt- och sköljmedel nu när jag ändå betalar för leveransen (129kr, så det var minst sagt överkomligt).


Det var verkligen smidigt! Jag ska nog fortsätta beställa hemleverans någon gång i månaden framöver. Om inte annars så när mineralvattnet tar slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Frusen födelsedag

Jag har så mycket att göra just nu att jag inte ens hinner rapportera om det! Men igår lyckades jag ta en paus för att fira Maries födelseda...