söndag 10 januari 2021

Nya fynd

Det var så sjukt mycket att göra på jobbet torsdag och fredag att jag inte ens hann öppna paketet från Booztlet och prova mina fynd förrän nu i helgen. Men nu är det gjort i alla fall!

Till att börja med en knytblus från Esprit Collection i bomull/silke. Den kostade 210kr, nedsatt från 599kr.


Jag passade också på att köpa ett par grå jeans, även de från Esprit men Casual den här gången. 210kr i stället för 699kr - som hittat.

Jag tycker jag har lite dåligt med klänningar och jag jobbar på att avhjälpa den bristen, så det blev en jeansklänning från Pieszak (ett danskt märke, tydligen). Den var nedsatt från 1599kr till 480kr.

Och slutligen, eftersom jag har snöat in totalt på gult den senaste tiden, så blev det en gul bomullstopp från Esprit Casual för 105 spänn (299).

Nu har jag bara några få beställningar kvar som jag väntar på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kalla slingor

Så här års är alltid håret så trist och livlöst och det vill till lite professionell hjälp. Dags för slingor, alltså. Så här såg det ut när ...